A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Нікольська гімназія "Софія"
з загальноосвітньою школою I ступеня №2
Нікольської селищної ради Донецької області

ПІДГОТОВКА ДО НАВЧАННЯ В ГІМНАЗІЇ

Дата: 22.03.2024 12:53
Кількість переглядів: 88

Фото без опису
ПІДГОТОВКА ДО НАВЧАННЯ В ГІМНАЗІЇ

У Нікольській гімназії «Софія» починається підготовка до нового навчального року.

Шановні батьки майбутніх першокласників. Для ваших дітей щоп’ятниці о 18.00 будуть організовані заняття. З їх тематикою можна ознайомитися на сайті.

Заняття проходитимуть кожної п'ятниці . Початок о 18.00 за посиланням https://meet.google.com/weg-jiqd-hft?hs=186&authuser=0&ijlm=1711016548225.

 

29.03.

Знайомство

Мета: познайомитися з дітьми, розповісти про шкільне середовище; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками;  повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

 

05.04.

Навчальнi речi. Перші літери

Мета: ознайомити дітей iз новими словами; розвивати вмiння давати вiдповiдi на запитання українською мовою;  виховувати дбайливе ставлення до своїх i чужих речей.

Голосні звуки А – О – У, літери А О У. Читання буквосполучень. Порівняння предметів(товстий-тонкий, важкий-легкий).

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

Знайомство з англійською мовою.

Мета: ознайомити дітей із засобами англійської мови, формувати позитивне ставлення до вивчення іноземної мови. Використання простих слів та словосполучень з метою привітання англійською мовою.

Валентина Миколаївна Ушмодіна

 

12.04.

Кольори.

Мета: ознайомити дiтей iз назвами кольорiв; збагачувати лексичний запас.

Голосні звуки И – І – Е, літери И І Е. Читання буквосполучень. Порівняння предметів за кольором та формою.

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

 

19.04.

Овочi. Фрукти.

Мета: Розширювати словник, збагачувати знання дітей про овочі, фрукти, розвивати зв’язне мовлення, уміння будувати речення українською мовою, розвивати інтерес до навчання; учити правильно тримати ручку, олівець, сидіти за партою; розвивати дрібні м'язи руки; продовжити формувати уявлення про число та рахунок; ввести поняття «попереднє», «наступне» число.

Приголосні звуки. Букви, що позначають приголосні звуки. Твердий приголосний звук М, літера М. Утворення складів, слів.

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

 

26.04.

Я особливий, я унікальний  (заняття з психологом)

Мета: Формування навичок невербальної комунікації в ситуації морально-етичного вибору, розвиток емоційно-особистісної сфери гіпердинамічних, імпульсивних, агресивних учнів, розширення знань про емоції, почуття, можливості позитивного світогляду, емпатії, толерантності, з елементами ейдетики та психогімнастики.

Ірина Володимирівна Аксьонова

 

03.05.

Моя сім’я.

Мета: розширювати і поповнювати знання дітей про сім’ю. Розвивати зв’язне мовлення,вміння спілкуватися з однолітками. Розвивати вміння робити звуковий аналіз слів та навички письма в зошиті. Вдосконалювати вміння правильно користуватись письмовим приладдям. Розвивати кисті рук, готувати до письма.

Твердий приголосний звук С, м'який приголосний звук С', літера С. Один – багато. Число та цифра 1

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

Кольори, рахунок в межах 1-5  англійською мовою.

Мета: ознайомити дітей із кольорами та назвами найпоширеніших предметів у побуті. Прості діалоги в колі друзів та родини. Вивчення віршика про кольори та цифри.

Валентина Миколаївна Ушмодіна

 

10.05.

Одяг. Взуття.

Мета: ознайомити дiтей iз новими словами; продовжувати розвивати мовлення; пояснити змiст дiї додавання; навчити дiтей складати й читати приклади за практичними дiями та малюнками.

Твердий приголосний звук К, літера К. Утворення складів. Число та цифра 2. Склад числа 2.

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

 

17.05.

Посуд.

Мета: ознайомити учнiв iз новими словами, багатозначними словами; розвивати вмiння давати вiдповiдi на запитання українською мовою; вчитися працювати на папері в клітинку, виховувати дбайливе ставлення до своїх i чужих речей, інтерес до навчання.

Твердий приголосний звук В, літера В. Утворення складів. Знаки «більше», «менше», «дорівнює».

 Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

 

24.05.

Ми мислимо творчо

Мета: вчити творчо мислити, далі вчити класифікувати предмети; розвивати зорове сприйняття та уважність; виховувати інтерес до навчання.

Твердий приголосний звук Н, м'який приголосний звук Н', літера Н. Число та цифра 3. Сусіди числа 3. Склад числа 3. Завдання для кмітливих.

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

 

31.05.

Моя країна. Що ми знаємо та вміємо?

Мета: вчити дітей творчо мислити, збагачувати знання дітей про рідну країну, розвивати мовлення, вміння висловлювати свої думки аналізувати предмети; розвивати логічне мислення, вправлятися у прямій та зворотній лічбі. виховувати патріотичні почуття: підвести підсумок підготовчих занять майбутніх першокласників.

Розвивати мовлення, вміння висловлювати свої думки, мислення. Виховувати любов і повагу до своїх родин, пожати старших, берегти природу.

Психологічна хвилинка.

Ірина Володимирівна Аксьонова

Весело проводимо час.

Мета: підсумувати набуті базові знання з англійської мови. В інтерактивній, ігровій формі перевірити набуті навички спілкування.

Валентина Миколаївна Ушмодіна


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень